2012. november 3., szombat

Miért nem akarnak aludni délután?

Egyszerűen nem értem. Ha Mama itt van, Neki elalszanak max. fél óra után, nekünk meg órák alatt sem. Ennek az az eredménye, hogy este felé már csak a nyávogás, rosszalkodás megy. Tegnap mondjuk az egész nap szörnyű volt, de talán az idő miatt, nem tudom. Akkor Apa is itthon volt, de ketten sem bírtunk Velük. Ma egyedül vagyok. Jó lett volna ha alszanak valamennyit most délután, de úgy tűnik nem fognak. Valamivel most jobbak egyébként, de hosszú még a nap.
Levikének az este már mosattam orrot is, jóval több jött utána az orrából, mint egyébként, bár elég sokat sírt is, semmi nem volt már jó estére.:(
Lívike ma már kétszer megharapta Levikét. Egyszer az arcán, egyszer a fenekén. :(
Az este alvás idején megint előadták, hogy éhesek, pedig fürdés előtt ettek. Ez legtöbbször kifogás, ritkán esznek csak. Mindig mi unjuk meg a nyávogást előbb, mint hogy Ők feladnák. Este is fél óra után kimentünk, hogy akkor egyenek, azt kaptak, amit kértek de egy falatot nem ettek.:( már nagyon elég volt a napból, azt hittem sose lesz vége. 22 óra körül végre elaludtak.

Reggel még 7 óra sem volt, már fel is keltek. Apa 10-re ment dolgozni. Elég jól elvoltunk, ebédeltek is, majd 13.30 körül le is feküdtek, aludni mégsem sikerült.:(
14.30körül jött Papa, alvás ezután sem volt, csak ment a rosszalkodás, Neki sem akartak szót fogadni.
Nem rég ment haza Papa, mert mennek Mamával egy rendezvényre, úgyhogy most már egyedül vagyok a gyerekekkel. Csináltam csokipudingot, törtem össze babapiskótát, olyan somlói féle lett belőle. Lívike meg is ígérte, hogy szót fognak fogadni, ha már ilyen finomat kaptak.:-) előtte ettek rendes kaját is, de a biztonság kedvéért fürdés előtt még fel fogom ajánlani, hogy egyenek, ne legyen megint az, ami szokott. :-) A szófogadás egyébként nem tartott sokáig, bár most épp nézik a Minimaxot, remélem rendben lesz minden most már. Kb másfél óra és lehet fürdeni.
Be is fejezem, telefonról vagyok, ezt is több részletben írtam ma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)