2012. november 5., hétfő

Ellenőrzésen voltunk.

Reggel Lívikét elvittem óvodába, majd a 8.50-es busszal mentünk ki a kórházba. Apa is szabad ma, így jött Ő is szerencsére. :-) vittünk esernyőt is, persze a Leviét is vinni kellett.:-) sok értelme nem volt, mert épp csak szemelt az eső, utána csak rakosgatni kellett.
Nagyon sokan voltak, kb egy órát vártunk, mire lett ülőhely és a kabátot is le tudtam tenni, épp bemehettünk. :-)
Mindent rendben talált a főorvos, pár perc alatt végeztünk. December elsején kell majd megint menni, akkor csinálnak hallásvizsgálatot is.
Oviba jövő héten mehet, víz továbbra se érje a fülét. A bal fülén is még gyógyulófélben van a nyílás, a másikban ugye ott van a grommet.

11óra körül már itthon is voltunk.
Megint nem volt alvás délután.
Közben én voltam az Intersparban is, mert már nagyon kellett zsák a porszívóba, meg kicsit szét is néztem legalább. Kb egy órát voltam csak, szerencsére jött busz, nem kellett sokat várni. Ha kellett volna, akkor tuti gyaloglok inkább, minthogy várjak. :-)
Nagyjából ennyi.
Lívikét is elhoztam az oviból, rendben volt minden. Most, hogy ketten vannak, már kezdik a rosszaságot. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)