2012. október 10., szerda

Gyors jelentés, most csak a lényeg.

Ha végre este is gép elé kerülök és nem csak a facebookon tudok szétnézni, akkor majd írok az elmúlt hetekről is bővebben.
Telefonról vagyok, elnézést előre is az elírásokért:-)
Egyéblent viszonylag nyugiban telt az idő, egy-két naponta volt enyhe fülfájás mindkettőjüknek felváltva, de nem volt vészes. Oviba jártak rendesen. Az utóbbi két hétben Levikénél észrevehető volt, hogy nem hall rendesen. Ekkor gondoltuk, hogy az elhúzódó fülfájások lehetnek a háttérben.
Hétfőn este elmentünk a fülész főorvos magánrendelésére, nála még úgy nem voltunk, hátha másképp áll hozzánk, ha már kapott pénzt. Amikor voltunk nála a kórházban, nagyon pergős volt a dolog, bár sietett is. Mindegy, ezt meg kellett tenni, a doktornőhöz is úgy jártunk, hogy előbb magánrendelésre mentünk és úgy mondta, hogy mehetünk a kórházba is.
Lívikével nagyjából rendben van minden, de azért nem tökéletes, kp fényevesztett dobhártyát látott, de ez júniusban is így volt már. Nem igényel kezelést, de azért neki is meg kellett csinálni a dobűri nyomásmérést. (egyfajta hallásvizsgálat műszerrel).
Levikénél már más a helyzet.:( a dobhártyája is csúnyább, de szerencsére szúrni nem kellett, pedig én azt hittem minimum az lesz. Neki is elrendelte mára a nyomásvizsgálatot, egyben kilátásba helyezte (ismét) az orrmandula műtétet, az eredménytől függően. Ha műtik, akkor egyúttal megnyitják a fület is és kitisztítják, megnézik mikroszkóppal is hogy mi a helyzet. Várni nem érdemes a műtéttel, mert a hallásába kerülhet. Igaz, hogy visszanőhet az orrmandula, de az már lehet, hogy nem fog gondot okozni később.
Ma reggel elmentünk a vizsgálatra, 8:45-re kész voltunk, de az orvos csak 10:30 körül jött le az ambulanciára. Nem tudtam, hogy a gyerekeket is kell-e látnia, vagy csak a leleteket, simán hazajöhettünk volna, vissza is értem volna a papírokkal. Nehéz volt a várakozás, Levike nagyon eleven és szófogadatlan volt. Ennyire egyébként szintén úgy két hete pörög, hogy nem tud egy percig sem megmaradni a fenekén. Már arra gondoltunk, hogy ennek is köze van a fül problémájához. Nem volt ő ennyire ilyen ezelőtt. :(
A lényeg pedig az, hogy a vizsgálat is kimutatta, hogy indokolt a műtét. Időpontot is kaptunk, október 24-én kell bemenni reggel, de csak másnap műtik. Következő nap lehet hazajönni. Ez nekem fura, mert amiket olvastam, ott az volt, hogy reggel bemegy, délelőtt műtik, éjjel ott kell lenni és másnap lehet hazajönni. Részleteket nem tudok, remélem holnap az aneszteziológus majd elmondja mi hogy zajlik itt nálunk. Az SZTK-ba kell menni reggel.
Levikétől ma vettek vért is. Hát... ha vagy 8 kémcsővel nem vettek, akkor egyel sem. Sírt, de azért meg tudták csinálni. Júniusban amikor Livikének vettek az szörnyűbb volt. Én mentem be vele. Féltem, hogy nem tudom majd lefogni, de sikerült, na meg kedvesek voltak a vért vevők is:-) utána talán jobban sírt, mint közben. Nagyon fájt a karja, még most este is fáj, nem használja, fél behajlítani.:(
Az eredmény holnap lesz meg, lekérik majd az SZTK-ban.
A műtét előtti hét végén el kell majd menni a háziorvoshoz igazolásért, hogy egészséges, műthető. Remélem nem lesz épp full náthás. Most már ha így van, legyünk túl rajta minél előbb. :( félek, mint mindentől. Nekem kell majd bent lennem, nem tudom hogy bírok majd Levikevel a műtét után, amiket olvastam, szörnyű időszak lesz. Na majd meglátjuk. Mostantól megy a para rendesen:( remélem minden rendben lesz és megoldódik minden. Valamiért nem fog Levikén a kaja sem, talán a folyamatos gyulladás okozza.
Lívike holnap megy oviba, Levike csak pénteken, ha minden jól megy.
Nagyjából most ennyit tudtam írni, jövök ahogy tudok, de a fejleményekkel mindenképp.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)