2009. augusztus 25., kedd

Két napja....

... nem írtam. Nem igazán volt miről. Jó, hogy belekezdtem ebbe a naplóírásba, kérdezhetnénk, hogy minek, ha nem írok.. Majd írok, ha lesz téma.
Pár napja vagy az van, hogy esznek utána maratoni alvás, vagy nem alvás, de akkor meg nyűglődés. Átmenet valahogy nincs. Tegnap este mindkettőjüket kézben kellett elaltatni. Kínozza őket a kibújni készülő foguk, ki tudja még meddig lesz ez így.
Most alszanak, maguktól aludtak el fürdés után a mi helyünkön, lassan a helyükre is teszem őket. (halogatom, nehogy felébredjenek... de mégis muszáj lesz, mert mégsem alhatunk mi a kiságyakban:)))   ) Egyébként még egy perc se múlt el abból, hogy még ma este altatás legyen. Ne legyen! de ki tudja.... :)
Tegnap le akartam Livit fényképezni, mert olyan ügyesen aludt oldalra fordulva, de elkéstem, mert mire odaértem változtatott a testhelyzetén.
Hmm... nyöszörgést hallok, lehet, hogy kezd ébredezni valamelyikőjük, megyek is, csőre töltött cumisüveggel... :) (van amikor beválik mint vissza altatási módszer.. természetesen egy kis kajával)
Jóéjszakát:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)