2014. július 21., hétfő

Bénázás... :)

Szerettem volna feltölteni mind a két gyerekről amit készítettem kis videó felvételt, de úgy látszik, hogy ez meghaladja az én képességeimet. :)
Hiába akarom én, de át kell valószínű alakítani valamivé és feltenni valahová és onnan ide...de ez nekem már magas... :)
No, majd utólag pótoljuk, ha lesz segítségem! :)

Üdv. Edit Mama.

Update: Igen, át kell konvertálni, fel kell tenni YouTube-ra, majd onnan beágyazni... :) Megcsináljuk, igérem! :)  (ezt már én írtam.. mármint Betty.:)  )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)